Subject: päring 2025023281, Seesam kindlustus
From: "Henri Laid" <[email-masked]>
To: Päästeamet <[email-masked]>
Date: Wed, 23 Jul 2025 09:49:46 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere

Edastame Teile päringu. Vastuse eest ette tänades!

Parimate soovidega

Henri Laid

kindlustusuurija

Seesam kindlustus

Compensa Vienna Insurance Group, ADB Eesti filiaal

Maakri 19/1, 10145 Tallinn, Eesti

Tel: + 372 53 81 18 81

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

www.seesam.ee

__________________________________________________________________________
______

Kindlustusteenuse pakkuja on Compensa Vienna Insurance Group, ADB Eesti
filiaal, mis kuulub rahvusvahelisse kindlustusgruppi Vienna Insurance
Group (VIG) ja tegutseb Eestis Seesami kaubamärgi all. Seoses Seesam
kindlustuse ja Compensa kindlustuse ühinemisega 1. juulil 2020, muutus
isikuandmete vastutav töötleja, milleks on edaspidi Compensa Vienna
Insurance Group, ADB Eesti filiaal. Andmekaitsepõhimõtetega saab täpsemalt
tutvuda SIIN.

Käesolev e-kiri (kaasa arvatud manus) sisaldab konfidentsiaalset infot.
Kui sõnum ei ole suunatud Teile, siis on selle kopeerimine, levitamine või
muul viisil kasutamine rangelt keelatud. Kui saite kirja ekslikult, palun
teavitage koheselt informatsiooni saatjat ning kustutage kiri enda
süsteemidest.